Merhaba öncelikle Rabbim sağlıklıca kavuşmanızı nasip etsin, ben spinal oldum iğne yapılır yapılmaz anestezi etkisini gösteriyor sondayı ozaman taktılar hissetmedim , dokunmaları hissediyorsun,birde bastırdıkları için azda olsa mide bulantısı olabiliyormuş ama bende de oldu , ameliyat sonrası da uyuşuklukluğu 2 saat içinde uyuşukluk geçiyor.
Bebeğe adapte olma açısından bence kesinlikle spinal çok daha iyi
Benim çok bel ağrım oldu yattığım yerden kalkamadım belimde uyuşukluk kaldı gibi olmuştu ama bu tabiki bünyeyle alakalı