Dilarey 36+2 deyiz tahmin ediyorum bebişim 22.09.2022 de gelecek gerçekten gelirse geldi derim 23 gün sonra🫶🏻😄
Nidakorkmaz Dilarey bende 37+2 diye totem yapmıştım. Ve 37+2 de nişanım geldi. Herhalde açık bir şekilde totem yapmamışım 😂🤦🏼♀️ Siz siz olun apaçık doğurucam diyin 🤦🏼♀️🙈
GulshanMammadova Melisayuce bende büyü Melisayuce bende büyük oğlum 08.09.2018de doğdu şimdi küçükde aynı gün olsa mutlu olurum😁