Kızlar 38 haftalık olduk , bugün kontrol vardı bi heyecan gittim belki nst de sancı çıkar birşeyler olur artık doğururum diye ama yok , çok sabırsızlanıyorum😅 Bebişm 3400 gr olmuş haftaya yine kontrol dedi doktor. Bu arada nst bağlıyken hafif ıkınır gibi yaptgınzda sancı varmış gibi görünüyor onu öğrendm 😅 Artık bebeğimi kucağıma almak istiyorum çok merak ediyorum çok sabırsızlanıyorum. Burda 34-35 haftalık sancısı olup doğuranlar var bende hala bir tık sancı falan yok. Allah hepimize sabır versin kolaylık versin ne diyim :)