Sltan Merhaba kizlar 33 haftalık doğum yaptım pazartesi günü dikişlerim alındı dikiş yerimde ip gözüküyor normal mi kendiliginde düşer mi acaba doktora dedim ama bişey yok dedi sıkıntı yok dedi