Aysef27 Hem isalim hemde tuvaletimi yapamiyorum asiri derecede zorluk cekiyorum gaz sancisida cabasi ne yapabilirim kizlar (37+2 ) magnezyum kullaniyordum normalde 2 gundur icmiyorum asiri derecede gaz sancim var yerimden kipirdatmiyor sabhalari adeta
Demirssmomm Aysef27 İshalsen 1 tatlı kaşığı kuru türk kahvesi üstüne 2-3 damla limon suyu damlatıp yiyebilirsin. Ama tuvalete çıkamıyorum diyosunuz biraz garip 🤔 gaz için yemek öncesi aç karnına ılık su tüketimi, sakız çiğnemek iyi gelebilir
Melikeex Aysef27 benim 1 ay boyunca devam etti ıshalım kronik ishal dediler hatta en sonunda bı toz verdı ılac onu da kullandım o etki etti isterseniz sizde bı gorunun 3 gunden fazla suruyorsa gunde 3 den fazla oluyorsa
Aslhn-06 Aysef27 reflör iç canım doktorum hamileyken vermişti bana haşlanmış patates de bayağı iyi geldi
Mihrimahm Aysef27 yoğurt ve nişasta karıştırıp yerseniz kesiyor ishali gaz içinde kimyonu okudum denemedim ama
Aysef27 Demirssmomm sakizi surekli cigniyorum gun icinde ya cok tuvaletim varmis hissi var ama yapamiyorumda yani kabizlikda degil
Demirssmomm Aysef27 o zaman siz bebek başını hissediyorsunuz artık çok baskı yapıyor demekki doğum yakın 🙈
Aysef27 Demirssmomm yaa hic sanmiyorum ama insallah dogum yakimdir yani yarin randevum var bakalim doktor ne diycek
Aysef27 Demirssmomm saat 2 bucukda randevum var 10 dakka bile surmez diye umuyorum muhakkak haber edecegim bu adlandiramadigim seyin dogum belirtisi olup olmadigini😂
Aysef27 Melikeex ya ben normalde kabizdim doktor bana magnezyum yazdi sonra bu kezde isal oldum ama tuvaletim var cok agedersiniz ama yapamiyorum buyuk tuvaletim var ama olmuyor
Aysef27 Mihrimahm kimyonu duydum yapacakdim ama mideyi daha da rahatsiz eder dediler mide problemimde var
Suhedaaemiroglu Aysef27 bende aynı senin gibiyim canım 36+2 haftalığız 2 gündür birden gaz sancısı gibi giriyor sancı WC ye gidiyorum ishal gibi ama zorlanıyorum da çözemedim bi türlü bu gün doktor kontrolüm vardı herhangi bir doğum belirtisi görmedi doktorum muz haşlanmış patates vs tüket dedi hurma kefir vs kes yeme dedi bakalım inşallah geçer
Aysef27 Suhedaaemiroglu ya kabizligin sancisini cekiyorum ayni kabizlik ama isalim yani cok afedersiniz kendimi zorlayip tuvaeltimi yapinca azda olsa goruyorum isal yani bide hurmayi neden kes dediki acaba hurmami isal ediyor
Suhedaaemiroglu Aysef27 benimde aynı şekilde. Olabilir ben hurma yediğimi belirttim hurma da sindirimi hızlandırıyormuş düzenleme kadar ara ver yeme dedi.