Bugün normal doktor kontrolüm vardı gittim güzel güzel bizim arkadaşın suyu azalmış.hic sancim olmamasına rağmen doktor risk almak istemedi yatış vereyim mi dedi bende tabi çocuğuma bisey olmasın diye kabul ettim. Size şunu söyleyebilirim herkesin acı esigi farklıdır ben kendiminkinin az olduğunu öğrendim 🥲 suni,sancı verdiler benim için zorlu,saatler oldu ama çok şükür 9 cm açıkla,az kesikle doğurdum oğlumu, ama şunu diyorlar ya doğunca kucağına alınca geciyor bütün acılar aynen öyle oldu bebek cikti bütün ağrı geçti..,hele kucağıma alınca dünyalar benim oldu.. korkmayın hiç o an zor oluyor ama geçiyor hepsi Rabbım dileyen isteyen herkese sagsalim kavuştursun evlatlarını ❤