H_aslankan Şuan hamilelikte 23 haftam hiç sağlık ocağına kaydım falan yok gerek var mk bilmiyordum ama çevremde git yapıtr aşı yapman gerek diyolar nasıl yapıyım acaba
isimyazmakzorunlumu Var tabii ki aile hekiminize gidip gebelik kaydı oluşturuyorsunuz. Tetanoz aşısı olmanız gerekiyor.
TugceKose Sağlık ocağına gebelik takibi için bilgilerinizi veriyorsunuz. 20 ve 24.haftalar arasında tetanoz aşısı yaptırmanız gerekiyor. Eğer kadın doğum doktorunuz 2.doz olmanızı da isterse sağlık ocağından arayıp soruyorlar zaten.