momm12_ 32 haftalık hamileyim oturunca karnım şertleşiyo kaburgam batıyo ne zaman düzelir kızlar bebek dönünce düzelir mi acaba sınava gırcem bu sekılde nasıl olcak bılmıyorum 5 dakıka dursam batıyo bebek
Aselmeva_ momm12_ Valla 34 deyim daha beter oldum sancılar ağrılar uykusuzluk herhalde doğunca duzeliriz artık
Dilayyyyy momm12_ malesef doguma kadar gecmiyor ben o kaburga agrisindan gece aglayarak kalkiyodm resmen
momm12_ Dilayyyyy @Aselmeva_ @Pineapplee Desenize işimiz çok zor 😣 sınavda 2 saat napıcam bu sekılde bilmiyorum 🥹
Pineapplee momm12_ daha dik oturmaya çalışın ve eğilmekten mümkün olduğunca kaçının ne diyelim 😔🤷🏻♀️