Arenbebek Acemimum benimde 5 aralik sezeryan 39 hafta doktorum dedi . Ama onden giderse 38. Hafta kasimin sonuna denk geliyorr
EmelBG Asdfgh Benimdeeeee KASIM SONU ARALIK BAŞI GÖZÜKÜYOR uzatmaları oynarsa 15 Aralığa kadar gider dedii fakat doktorumuz bebeğimin keyfine kalmış 💜👼🏼
Alyaam Asdfgh Benimde tahmini Doğum tarihi 2 Aralık ama kızımın gelişimi 1 hafta önden gidiyordu en son 🤗
Kanarya Alyaam aslında benimde 1hafta önde oldugunu söyledi doktor ama o gark kapanabilirde dedi, bide erken doğuma neden olmayabilir dedi ama amaaann sağlıklı olsunda erken geç farketmez :))
Alyaam Kanarya Aynen herşeyin başı sağlık benim erken doğum riskim var ama hayırlısı inşallah zamanında gelir kızım 🙏🏻
Gul11 EzelUnal18 ben sizi bir yerden hatirlicam. Sanirim ayni doktora gidiyorjz elif terzi muyane beklerken gormustjm :)