Bel fıtığı bendede var hamileliğim resmen azap gibi geçiyodu bir kere özel hastaneye gitmiştim doktor (Vicium d3) die bi hap önerdi aldım 29.haftamda almıştım şuan 37 haftalığım ve halada kullanıyorum içindeki magnezyum ve mineraller sayesinde o beni perişan eden bel ağrısından eser kalmadı sizlerede öneririm ama bu hap takviye edici vitamin oldugundan ücretli olarak aldım.