Bende 30+0 oldum zaman ileriye aksın istiyorummm. Bazı geceler bacak kasılması veya ayak kasinmasi oluyor. Ayaklarım biraz şiş ama çalıştığım günler akşamustu balon oluyor onun dışında sorun yok çok şükür. 25 inci haftamda 9 yıldır çektiğim basur beni buldu iğneyle tedavi oldum şimdilik durum iyi . Birde bağışıklık düşünce önceden çıkan ve yaktirmis olduğum genital siğiller yine çıktı hemde girişte o yüzden malesef sezeryan olmak zorundayım . Yazarken baktım da baya sorun yaşamışım🤣