30+4 haftalık hamileyim doktorum boyun fıtığımdan dolayı sezeryan doğumun daha iyi olabileceğini söyledi özellikle bebeğimin kilosu 3500 gramdan fazla olursa normal doğumun benim için zor olacağını ileri de bel fıtığına da sebep olabileceğini söyledi var mı böyle bir durumda olan ayrıca fıtıktan kaynaklı sırt ağrılarım çok fazla neler yapabilirim azaltmak için