Bende 1.5 yıldır vardı asla geçmiyordu gezmediğim şehir doktor hastane kalmadı en son prednol-l 40 mg iğne vurundum kökten geçirmese de çok büyük ölçüde geçti benimki kronikleştiği için bu kadar etki etti isterseniz bi cildiye doktoruna danışın belki size de etkisi olur