Aysegul2777 teşekkür ederim 🥰 sabah 7:30da hastanedeydim hemen nstye alındım sonra önlüğü giydim ve direk ameliyathaneye alındım orda biraz panikledim ve hemşireler sağolsunlar sakinleştirdikten sonra beni anestezi doktoru geldi iğneyi yaptı iğne sinek ısırığı kadar hafif sonra ameliyat başladı tabi ağrı sıfır tabi hareketleri çekiştirmeleri çok az hissediyorsunuz ve tertemiz bi ohhhh kızımı yanıma getirdiler ten teması kurduk herşey gayet iyiydi odaya çıkardılar bacakları ilk 3-4 saat hiç hissetmiyosunuz tabi makyajımı yaptım mis gibi herşey gayet olumluydu sadece sonraki iki gün felaket bi sırt batması yaşadım kızım memeyi tutmadı hala tutmuyor zorlukları var ama inanın değiyor dünyanın ennn güzel duygusu rabbim isteyen herkese nasip etsin 🥰💕