eylulmomm açılman 5den azsa eve gönderirler zaten, bebek kanala girince öyle oluyormuş belki kanaldadır ama doğum olmuyordur şuan onu öğrenmiş olursun, benim maalesef 41 hafta oluyor hala kanala girmemiş oyüzden böyle bi durum yaşamadım ama doktorumun dediği bu şekilde kanala girdiğini ordan anlarsın demişti