kızlar şeker yüklemesi yaptırmadım o yüzden gebelik şekerim var mı yok mu bilmiyorum , bu yüzden tatlı ve şekerli şeylerin tüketimine de dikkat ediyorum birşey olur diye , size sorum şekerimiz varsa nasıl anlarız belirti oluyor mu
Ya da sizler neler yiyorsunuz dikkat ediyor musunuz ?