girl_boy_annesi cansualisa bende geçen gün baktım ikili takım 180 TL di şok oldum en fazla 1 ay giyebilecek çok pahalı 🥺
1Ada1 cansualisa bakalım takip etmeye çalışıyorum ama o kadar eksik var ki hangi birine bakacam kafam karışıyor
Muhammedinannesi2424 Gerçekten geçen civilden sadece 2 tane dış zibin sapka tulum aldim 400 aklim almadi. O yüzden ben bütün alışverişimi trendyoldan kuponlarla yaptım valla yari fiyatina geldi resmen herşey
Elmir-2525 cansualisa aynı seyı bende yasadım bugun. İndirim yapmadan sezonu kapatıyorlar. Cocuklara bırsey hem bulamadım hemde alamadım defacto kız cocuk elbise 250 tl. Lcw ikili bebek cıtcıtlı badi 100 tlden fazla. Oralardan bile alamıyorsal nereden alıcaz bunu dusundum bugun kara kara
2Bebek1Anne cansualisa kızıma 2019 da 600 tl ye sadece kıyafetlerini tamamlamıştım hastane çıkısı bile 80 90 dı şimdi 600 700 oha dedim hiç bişi alamadım daha eşim de al al diye baskı yapıyor ne alim dedim yok kızımın pembelerini giydirip dısardada aldığım 3 5 şeyi gydircem bu gidişle 🤦🏻♀️
Srdm cansualisa kendi adıma ben hiç mağazalardan birşey almadım gidip de hep internetten her yerden indirim takip ederek aldım ona rağmen bebek odası ve kıyafet hariç 10 binin üstünde bi ücret ödedim