okuryazarr Merhaba kuzular, daha önce herhangi bir şeker problemi olmayıp gebelik şekeri olup insüline başlayanlar var mı ? Doktor sabah açlığı 94-95 civarı diye hemen başlamak istedi ama iki hafta daha diyetle erteledim bakalım bu kadar az değerle insülin başlanacağını hiç düşünmemiştim
Aselmeva_ okuryazarr Bende normal seker var 34.haftadayim acliklar gayet iyi nasıl insülin başlıyor Benimde açliklarim 80 90 arası tokluklar 200 u geçmezse başlamam dedi diyetle devam ediyorum
egemomss okuryazarr açlık 95 normal çünkü benimde öyle doktor normal dedi. Toklugum biraz yüksek insülin kullanıyorum. Başka doktora da sorun derim
Mrv135 okuryazarr Benim sabah acliklarim 100 civarı ama tokluklarim üç kez 180 i gectiği için başladı insuline. Yalnız şöyle bir durum var gebelik şekeri direk bebeği etkileyen bir şey olduğu için bence başlanması iyi olur. 95 açlık çıktığında tokluk kaç çıkıyor?
okuryazarr Açlık şekerim 95 çıkıyor diye dedi bana da biraz abartı geldi bir de benim sadece sabah açlığım yüksek çıkıyor öğlen ve kan açlıklarım normal ,acaba insüline başlayanlarla ne değerle başladılar merak ettim,tokluklarım hiç 200’ü geçmiyor
okuryazarr Farklı farklı uygulamalar var demek ki diyete dikkat ettiğimde 130-140 civarı oluyor tokluklar açlıklar da normal sadece sabah 95 civarı oluyor inşallah düZelir