Sjkghhhh 32 +2 haftalık hamileyim Mogaist 365 mg magnezyum ilaç doktor vermiş ben içiyorum doktor sabah akşam bitane al dedi bende sadece akşam saat10 içiyorum üstüne yatıyorum ağrım olmasın güzel yatim diye acaba iyimi kötümü yapıyorum
Vera09 Sjkghhhh magosit mi? Bana eczacı krampların gece oluyorsa yatmadan önce al demişti ben de aylardır gece yatarken içiyorum işe yrıyor
mommysbrids Sjkghhhh bende magosit 1tane aksam uyumadan 1 saat kadar evvel tok aliyorum Gece daha cok kramplarim oluyor çünkü
Vera09 Sjkghhhh yani çok farketmiyor bazen bişeyler atıştrp içiyorum bazen aç içiyorum. Ama açken magnezyum ishal yapabilir belki sizde. Beni yapmıyor kabızlık olduğu için anca tuvalete çıkabiliyorım
Mrv_mlk Hem kramp icin hemde kasıkta gerginlik icin iyi geliyor en basından beri sabah 1 akşam 1 kullanıyorum geçenlerde ihmal ettim günde 1 içtim ve hemen kaşık ağrım başladı bence hekimin iki önerdiyse iki tane içerseniz daha rahat edersiniz