Melteemcamm 33 haftalık iken benim de NST'de sancım vardı. 40-50-60 civarı ama düzenli değildi. Normalde özele giderken o hafta devlete gitmiştim. Acile yönlendirdi ve serum falan verdi. Ama ben ilaç almak istemediğimden serumu almadım. Dikkat ettim, her gün kasılmalar için maden suyu içtim. Susuz kalmamak çok önemli, bol su içtim. Kendi doktorumda ultrasonda rahim ağzında açılma yok diyordu. Şimdi 40+0 olduk, kızım gelmiyor şimdi de. 😊