Aynı belirtilerle acile gittim. Gözlerim aralıklı değil düzenli olarak bulanık görmeye başladı. Aniden oldu. Bir saat bekledim acile gittim. Tahliller yapıldı sarı alana yatışım yapıldı gebelik zehirlenmesi şüphesiyle. Mr verildi ama çekilemedim. Aşırı panik atak anksiyete yüzünden. Sarı alandaki aletlerin sesi bile beni fenalaştırdı. Ölüm dahil bütün sorumlulukları kabul ediyorum diye bir kağıt imzaladım. Beyin kanaması olabilir dediler. Eğer panik atak sıkıntım olmasaydı çekilirdim mr. Auralı migren var ondan daha önce olmuştu. Orda görme kaybım tamamen düzeldi eve çıktım. Allah kimseye vermesin