Seva_Seva Kızlar 4 gündür folikasite başlatdi doktorum, ama icdigim gunden midem çok kötü bulaniyo 2 gundurde yumurtlamam oluyor aşiri gergin sinirli halsizim acaba hormonlardanmi? Folikasitden midesi bulanan oldumu?
Yildizim Seva_Seva doktorun tavsiyesi ile başka bir tane folik asit kullan. Çünkü bazısı mide bulandırırken diğeri iyi geliyor😊
Nurselsmsk Seva_Seva normaldir canım yan etkisi çok ben 6 ay kullandım bende de oldu 3 ay gebelik öncesi, 3 ay gebelikte kesme sakın bebiş için çok iyi olacak🙏