Ysmncsr8 hiç bir zararı yok. Ancak kan pıhtı atma riski artıyor covidde. D-dimer kan testi yaptırın doktorunuz muhtemelen kan sulandırıcı iğne verir. Baktırmazsanız hamilelikte ölü doğuma neden olabiliyo pıhtılaşma ve kan koyuluğu bebeğe giden plasenta damarı tıkanırsa bebek yaşayamıyor maalesef. Bu yüzden lütfen d-dimer baktırın. Benim 1000 çıkmıştı sonucum covidken 2 hafta kan sulandırıcı iğne kullandım tekrar bakıldı 1400dü. Bakılmasaydı doktorum bıraktıracaktı hatta iğneyi. Siz de o şekilde değerinize baktırırsanız güvende olmuş olursunuz