Dilanorak01 Kızlar bugun cildiye doktorumun yapmış olduğu tahlille kanımda enfeksiyon çıktı 22 haftalık hamileyim bu durumu yaşayan varmı bebeğime ulaşır diye çok korkuyorum yarın hemen özelde kadın doğuma gideceğim fakat çok huzursuzum 😒
Handenurrctn Dilanorak01 merhabalar. Benimde kanımda biraz yüksek çıkıyor diş tedavisi oluyorum 20 haftalık hamileyim doktorum takip edecegiz şuan sorun yok dedi. Sizin kaç çıktı sonucunuz?
Fatma0090 Dilanorak01 benim de 14 cıktı hemn antibiyotik kullandım zatn bende idrar ve kan da ilk haftadan belli vardı 7 aylıgız 7 aydır antibiyotik kullanıyorum 10 gün kullanıp 10gün ara veriyoruz enfeksiyon cok ciddi bi durum cok dikkat edin ben bu yuzdn ilk bebegim ikizlerimi erken doğum yapıp kaybettim 😞
[silindi] Dilanorak01 benmde sürekli yüksek cikar uc ayda bir crp baktırırım. Bazen 40 bazen 60 larda. Bitkisel olarak çözüm buldum. Gerçek kestane balı yada çam kozalak şurubu. Çoğu kisiye de tawsiye de bulundum ve şifayı buldar. Tawsiye ederim. Geçmiş olsun
Dilanorak01 Ceren67 7.7 yazıyor canım sonucun karşısında cildiye doktoru da baya ürküttü zaten hassas dönemdeyiz 😞 netten yorumlara falan da baktım düşük riski vs yazıyor inanın çok tedirgin oldum ağlıyorum devamlı strese girdim
Fatma0090 Handenurrctn ben 7aydır kullanıyorum cok şükğr bi sorun olmadı gebelerin kullanabilecegi düşük dozlu antibiyotik ler var ben daha önceki gebeliğimdr kullanmadığım için erken doğum yapıp kaybettim ikizlerimi enfeksiyon yuzunden ve rahım agzı yetmezliğindrn
myangelson Handenurrctn kanda enfeksiyon çıkınca öneriyorlar genelde çünkü sürekli enfeksiyon oluyordum antibiyotik veriyorlardı en sonunda ilaçlar bittikten sonra tekrarladı enfeksiyonum ve erken doğum yaptım bebeğime bulaştı ve kaybettim 2 gün yaşadı sadece. Bu enfeksiyon olayı çok ciddi bir durum antibiyotik verilmesi gerekince veriyorlar genelde
Ahuum Dilanorak01 evet cnm hamleyken ameliyat bile oldum bi sünya ilaç kullaandım. Doktorunun verdiği ilaçları kullan aksatmadan. Ama hep başucunda suyun olsun günde bir bardak limonlu suda iç oda enfeksiyonu önlüyor
bayanmor12 Dilanorak01 canım ben pazartesi çok kötü bi sancıyla acile gittim 21 çıktı crp antibiyotik serumla vitamin serumu yaptırdı hemen doktorum bide doğum başlamasın o sancıyla diye her ihtimale karşı düşük önleyici iğne yaptırdı ayrıca buscopan hap ve antibiyotik tedavisine başladım şuan kullanıyorum çok şükür iyiyim ama crp düşene kadar antibiyotiği kullanıcam çok şükür bebeğimde iyiydi
Handenurrctn Dilanorak01 benim 2.1 çıktı canım doktorum kontrol edicez sık sık bakicaz dedi. Sizde telaş yapmayın doktorunuz ilaç vs ile düşmesini sağlar. Allah’ım bebeklerimizi korur. Sağlıkla kucaklarimiza alalım inşallah 🤲🏻🧿
Merryy38 Fatma0090 merhaba benimde sürekli böyle geçiyor 15 gün bazen 20 gün sonra hop gene enfeksiyon kanda çıkınca genelde idrar kültüründe de çıkıyor sonra serumla tedavi yatış falan 😔 size bir sebep söylediler mi enfeksiyon için
Ceren67 Hafif yüksek çok değil belki bi boğaz enfeksiyonu geçirdin vs ondan olmuştur tek başına birsey ifade etmez korkma enfeksiyon olsa bile 3 kere antibiyotik kullandım ben boğazdan dolayı geçer merak etme bebeğe zarar vermez
Dilanorak01 Çok üzüldüm basınız sağolsun 😞 Kafam çok karışık biran önce yarın olsun istiyorum Allahım hepimize bağışlasın bebeklerimizi sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin
Anneperi Dilanorak01 benimde vardı idrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik toz verdi düzeldi.9.haftalığım
Dilanorak01 Ceren67 dualarım sizinle 🙏 emin olun sorun diye gördüğünüz şey her insanda var sadece bazılarında fazlasıyla bas gösteriyor hissettiriyor kendini. O yüzden bunu bir sorun olarak görmeyin 💕
Feyza-nur Dilanorak01 yine doktor daha iyisini bilir ama benım 8 cıkmıstı doktorum sorun olmayacagını takipte kalalım dedi forumda okuyorum mesela 20 ler 40 lar 60 lara cıkan var o zaman antibiyotik başlatıyormuş doktor