Canım ben 4 kere kullandım ama 2 ay üst üste düzenli kullandım yaklaşık 1 buçuk sene olmadı benim en son doktor tekrar klomen verdi 3. Ay dı aldım ama olmuyo bu ilaçla diye kullanmadım o ay hamile kaldım benim biraz psikolojik olarak tı diye düşünüyorum o ay ilk defa aşılama yapılacaktı hep hasta olsamda yapılsa bir an önce diye o ayı bildiğin ilişki konusunda bile lay lay lom geçirdim şuan 23 haftalığız çok şükür