benkosarim cnm yeni doğan kıyafet almıştım hastane çıkışı almıştım ilk etapta çok büyük geliyorlar enin ol 15 günden sonra anca oturmaya başladı kıyafetleri hatta bie iki tanesini küçüldü yeni doğan zibinlar çit citli olanlar rahat bir au gider ama sonra gitmez çok almayın dedikleri GB ,18 inci gubde tam olmaya hatta küçülmeye başladı