Hayırlı aksamlar
Normalde geçtiğimiz ay regl tarihim 6 temmuzdaydı. Bu ay ağustosun 5 inde olmam gerekirken ağustosun 10unda oldum
Bugün kahverengi akıntım geldi adetse eğer 15 gün sonra regl olmuş oluyorum çok erken olur galiba hamileyim test yapmak için beklemek istiyorum çünkü daha regl tarihime var yerleşme kanamasıysa eğer ılkkez olacak oğlum da olmamıştı hayırlısı olsun.
Sizin yerleşme kanamanız olmusmuydu ? 😊
Eşime daha söylemedim memleketteyim şuanda 2 gün sonra dönüyorum oğlumun eşime kardeşim oluyo demesini istiyorum inşallah hamileyimdir😍