eminegulbalci Hanımlar aşırı gaz sancım var. 18+5 haftalık hamileyim ama karnım çatlıyor sanki karnım ağrıyor kabızlık var gaz sıkışması var sanırım göbeğim ve karnım ağrıyor. Evde ilaçta yok tavsiyeniz var mı acaba
Minik_prenses eminegulbalci kimyon yoğurdun üstüne dök ye bire bir valla yeni doğum yaptım gaz sancım oldukca kullandım çok rahatladım 🌸