Papatyamm1 Merhabalar. Geçen ay doktor demir ilacı yazdı. Eczacı Günde 1 defa aç tok fark etmez ve içmeden iki saat ve sonra süt ve süt ürünü kullanma dedi. Bu ay tekrar yazdırdım bu defa başka eczacı sabah akşam aç yazmış sadece hangisine göre kullanmalıyım.
fatmaa37demi5 Papatyamm1 ben her zaman demir ilacı yemekten bir saat önce aç karnına içilir diye biliyorum şimdiye kafar da gittiğim her yer hep öyle söyledi ama bilemedim
180720 Papatyamm1 benim doktorum ilk 1 hafta günde 1 sonra sabah akşam dedi ama benim midem almıyor bazen içemiyorum bile
AslanBebeginAnnesi Papatyamm1 süt ne alaka ya? ilk kez duyuyorum. canım sabahları aç karnına alıcaksın olay bundan ibaret süt uyarısı yapması falan deli saçması
Elisarli AslanBebeginAnnesi benim doktorum gece yatmadan önce almamı önerdi ilk zamanlar 1 taneydi kan değerlerim düştüğü için şimdi kahvaltıdan sonra 1 tane daha içiyorum. Kahve ve süt ürünleri ile 2 saat aralıklı kullanmak gerekiyor etkisini kaybetmemesi için
Rumika AslanBebeginAnnesi kalsiyum demiri bağlama özelligindedir. Hatta bu nedenle ıspanakla yoğurt, et gibi urunlerle de ayran tuketilmesi onerilmez. Hatta universitedeki bir hocam kuruyemislerle çay icmemeye calisin demisti ogrenciyken ben. Demir ilaci ile sut urunlerine mesafe koymak gerek o nedenle 😊
Melekannesi42 AslanBebeginAnnesi yorumunuza çok sinirlendim deli saçması ne biçim bi söz süt ve süt ürünleriyle arasında 2 saat olmazsa etkisini kaybeder hadi doktorun söylemedi prospektüsü de mi okumadın
KayraVeAnnesi_06 Papatyamm1 Sabah aç karnına hergün 1 tane içiyorum, içtikten 1 saat sonra kahvaltı yapıyorum
Kvsrsyds O şekilde de kullanılır fakat sabah kahvaltıda yediğimiz yiyeceklerin ilacı daha etkili hale getirdigini söylemişti doktorum sabah aç karna daha Uygun diye biliyorum
Satiyeak Ben ferrumu gunde 2 defa sabah ac karna yutuyorum 2 saat sonra kahvalti yapiyorum. Gecede yatarken 1 tane yutuyorum
ysmnky Bana da eczacı sabah aç karnına iç dedi. En az 1 saat süt ürünü yeme dedi. Demir emilimini azaltıyor çünkü süt ürünleri.
AslanBebeginAnnesi Melekannesi42 “iki saat” diye bi kural olduğunu doktorumdan duymadım. zaten bu ilaç aç karnına içilmesi gereken bi ilaç. bunu içtikten sonra bir saat boyunca bir şey yiyip içme dedi doktorum. gıda sınıflandırması yapmadı