Bundan önce iki kez kimyasal gebeliğim oldu şu an 6+5 planlı olduğu için ilk adet gecikmesiydi kasıklarımda aşırı batmalar olmuştu 5 haftalıkken bel ağrım başladı şu son iki gün öncede aşırı uyuma halsizlik ve mide bulantım başladı canım genel olarak anladım ki 6. haftadan sonra daha yoğun belirtiler başlamaya başlıyor