Merhaba gerçekten bilmediğim için soruyorum. 17+3 haftalık hamileyim ilk gebeliğim bebeği hissetmek için erken diye biliyorum ama bugün uzanıyordum karnımda bir şey hissettim açıkçası gaz sandım ama sonra karnıma baktım tam kasığımda saniyelik şişti indi yani bebek tekme attı muhtemelen ama ben hissetmedim sadece gördüm kasıkta mı oluyor normal mi