Goncanur ben hamilelikte etten tiksindim bi de hava sıcak olduğu için insanın yemek yiyesi gelmiyor ben genel olarak meyve ağırlıklı yiyorum resmen bütün günümü meyve ile geçiştiriyorum yani bazen çikolata felan yiyorum öyle geçiriyorum umarım bebeğim kilo alıyordur 😅 ben kilo almasam da olur