Kızlar lütfen fikir verin 3 aylık bi kızım var benim ve ek gıdaya geçiş zamanı kışa denk geliyor o zaman da şeftali kaysı vs gibi meyveler bulmam çok zor olacak mevsimi bittiği için. Benim gibi olan anneler ne yaptınız acaba? Yaz meyvelerden alıp bızluğa atsam bir şey olur mu acaba?