_ozlmm hamileyimben Tabiki yapılması şart bir test. Bebeğin bütün organlarına bakılıyor 5 parmağının 5 ine kadar inceleniyor bir sıkıntı var mı yok mu diye eğer varsa önceden alınacak önlem varsa önlem alınıyor ve doğduktan sonra da yapılması gereken bir şey var ise anında müdahale ediliyor
Bebetooooooooooo Ben tarama sonuçlarından emin olmayıp gebeyi çok tedirgin ettikleri için taramaları yaptırmadım ama detaylı ultrason istediğim için yaptırdım .Haseki Sultangazi eğitim araştırma hastanesinde yaptırdım.