Tubacngl Merhaba kızlar vücudumun 6 7 yerinde böyle şeyler çıktı çok kaşınıyo durduk yere oldu ve şişlik var fotoğrafta pek belli olmuyor internetten baktım ama bişey bulamadım sizinde başınıza böyle birşey geldi mi geldiyse ne iyi geldi ?
Aselinannesi3 Tubacngl ne olduğu hakkında bir fikrim yok ama bi acile görünseydiniz. İç organlarla alakalı birşey olabilir
Bhr075 Tubacngl doktora görün cok rahatsız ederse canım, kasıntı icin de zeytinyağı sürebilirsiniz direk kaşıntıyı kesiyor🌺 Geçmiş olsun
Esmihan Tubacngl canım aynısı bende de olmuştu benim tahminimce böcek ısırmıştı köydeydim eve geldim sürekli duş aldım 2 3 gün sonra geçti
Tubacngl Aselinannesi3 Dün gece oldu hemen hastaneyede gitmek istemedim ondan gitmedim gebeyim 26 haftalık ilaç kullanmak istemiyorum
Meliyyke Tubacngl benim de yüzümde çıktı bunlardan. Bazen iyi bazen kötü. Bazen soyuluyor. Hiç dokunmuyorum hamilelikten sonra geçer herhalde