Merhaba, hamilelik süresince 3 kere grip oldum ve alerjik rinit sebebiyle burnum çok sık tıkanıyor. Burun spreylerini hangi doktora gittiysem kullanma dedi ben çareyi eczaneden sf yani normal serum (izotonik su) alarak burnumu yıkamada buldum. Bebeklerde yapılan uygulama gibi burnumu yıkıyorum ve uzun süre beni rahatlatıyor. En doğal ve bebeğe zarar vermeyen çözüm olarak bunu buldum, belki sizlerin de işine yarar.