qnsmLk Merhaba arkadaşlar 13+3 hamileyim bugün doktor cinsiyetimize baktı önce net bir şekilde erkek dedi daha sonra 1-2 hafta sonra gel netleştirelim dedi. Aranızda bu haftadan sonra cinsiyeti değişen oldu mu😇1-2 hafta dayanabilirmiyim bilmiyorum 🙈
_ozlmm qnsmLk Genel de değişiyor diye çok gördüm burda ☺️ 16.haftada veya detaylı da netleşir ve değişmez artık diye düşünüyorum ☺️
qnsmLk _ozlmm evet sanırım ben okadar bekleyemeyip yarın başka bir doktora daha gideceğim kızımda aynı gün iki doktora görünüp 12. Haftada net öğrenmiştim🫣