wee baby nin tirle pompasını alın küçük basit birşey ama çok iş görüyor. Meşhur mochiyle 1-2 damla zor gelirken onunla 10-15 dk da 60-70 cc geliyor rahat. Bi göğsü bebek emerken diğerine pompayı iyice sıkıp takıyorsunuz. Sürekli pompalamakda gerekmiyor. Dolunca boşaltıp tekrar takıyorsunuz. Bazen fışkırır gibi geldiği bile oluyor. Ama en iyi verimi bebek emerken alırsınız tabi. Emzirme dışında sütünüz çok fazla değilse çok sağım yapmaz. Elektrikli olarakda lansinoh çiftli güzel.