Kızlarrrrrrrrrrrrr
Bbsrrr ben Gynopol ile kalmıştım ya bir sorunumuz yoktu ama
Bbsrrr Ben kullandım ilk kullanımda da hamile kaldım şükür şuan da 32.haftadayiz 🙏
İlk defa duyuyorum o bey ilaç mi
Jaleisik evet
Hormon ilacı sanırım. Annem kanser tedavisi görürken verdiler. Şifa olsun inşallah
Ben bu ay kullandim bakalim 1 hafta var adete:) insaAllah vardir