10 haftalık gebeyim ilk hamileliğimi öğrendiğimde tsh çok çalışıyor sıkıntı olmaz demişlerdi şuan 10 haftalık az çalışmaya başlamış 4.80 olmuş tsh. Bu durumu yaşayan var mı aranızda? Bu durumu yaşayıp sağlıkla doğum yapan var mı? İlaç verdi doktor onu kullanacağım.