Hulyanur Mrb kızlar benim önceden çok bulantım olurdu şuan tiksinme ve iştahsızlık var bulantım fazla kalmadı bazende bir damla leke geliyor devamı gelmiyor ama sizde durumlar nasıl sizce bu bir sorun mu bu arda kan sulandırıcı kullnyrm