Habibesoysal 2020 Aralık ayında firmada doğum yaptım benim doktorum Gönül erkan’dı yani olumsuz yorumlara rağmen doğumhanede ebeler oradaki ablalar bana o kadar yardımcı oldu ki bana teselli verdiler elimden tuttular masaj yaptılar psikolojikmen çok güzel bir doğumdu yani her hastanenin iyisi kötüsü vardır denk gelmek önemli bence