Tugba9093 Bu gece tam 36. Hafta bitmiş olcak ama gün içinde düzensiz aralıklarla adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor, akıntım arttı. Doktor kontrolüm cuma günü, böyle ağrılar yaşayan var mı ?
Serapppp61 Tugba9093 35 hafta 3 günlük olduk 2 haftadır bende de var ağrılar ama bugün nst de sancı çıkmadı ona rağmen.
2koftemom Tugba9093 evet cnm aynı seyiyasıyoz normaldedidoktor akıntı için fitilgibi.bişy verdibu alsam kullancam bklm
Tugba9093 Serapppp61 benim geçen hafta ağrım yoktu kasılmam vardı karnım sertleşiyordu sürekli nst de çıkmıştı yalancı kasılma dedi doktor. Herkeste farklı oluyor demek ki. İnşallah sağlıkla kucağımıza alalım 🙏
Kubra_miray_szr Tugba9093 aynılarını yaşıyorum 37 haftadayım 2 güne kontrollüm var doguma ise 6 gun🤗🤗🤗