asilinannesii 5 Eylül pazartesi sezeryan olucam yalnz doktor pazar günü sabah 10 da yatış yapacağını söyledi erkenden yatış yapiyolar mi
Biromur asilinannesii 9 eylülde olucak benimde sabah 8:30 da yarim saat erken gidelim diyor eşim oda secimi filan yapmak için ama bakalım
asilinannesii Biromur benim katıp çelebi üniversitesi yani Yeşilyurt devlet hastanesi ama şaşırdım 1 gün önce sabahtan yatış tuhaf geldi bana
Biromur asilinannesii Devlet hastanesi genelde bi gün önceden cagirabiliyor diye biliyorum ablam yatış işlemini yaptırıp kalmamıştı doktorunla konuşabilirsin 10da ameliyata gireceksen 8 9 gibi hastanede olmak daha mantıklı
Selin321 Birgün öncesi hiç duymadım ilk doğumumda 8 30 hastenede ol dedi doktor yarım satte hazırlayıp girmiştim doğuma 2. Hamileliğim şuan oda öyle olur herhalde