Doğumdan 4. Gün memelerim sütle doldu taştı hatta taş gibi oldu sıkınca karşıya firliyodu. Sarılık oldu bebeğim üzüldüm baya ışığa falan girdi o gün. Bugün 5. Gün ve sütüm okadar az ki bı damla anca geliyo göğüslerim sundu. Üzüntüden mi oldu acaba çok canım sıkıldı. Sarılığı geçsin diye de emzirmek istiyorum yetmiyo.