Kıızlarr selamm❤️
Tam 67 gün oldu adet olmadım şuan tatildeyim memlekette normalde de zaten ara sıra böyle uzuyor gelmiyordu doktoru da aşılama yaptırıp tutmayınca bıraktım ama elimde ilaçlarım var sizce söktürücü daha önce de kullanmıştım tekrar içsem olur mu var mı o şekilde içen bebeği sorarsanız 4 kez ara ara baktım kan tahlili yaparak yok maalesef sökülmeye ihtiyacım var 🥹