Bizim gittiğimiz klinikte 400₺ muayene ücreti keşke hiç başlamasaydık oraya cinsiyet konusunda bizi çok yanılttı doktorumuz 12 haftadayken cinsiyeti bile belli deyip erkek dedi ısrarla biz sormadan kendisi cinsiyetten bahsedip %80 oranla erkek dedi, 14 e yeni girmişken gittiğimizde kızmış deyip bizi çok şaşırttı işinde çok iyi biri diye Gittik ama başka doktora devam edeceğiz cinsiyet konusunda kafamız çok karıştı isim bile bulmuşken böyle yapması hiç doğru olmadı bizim için değmedi bu kadar masrafa ve zahmete gerçekten şoktayız 3 gündür rüyalarımda bile görüyorum bu durumu psikolojim bozuldu resmen şaka gibi