Mrhb güzel anneler bebegim 11ci hafta erkek denildi 14ci hfta yine erkek denildi 18ci hafta erkek denildi 23hafta ayrıntılı utrosnda doktor erkek dedi diyeceksiniz eeee niye soruyorsunuz erkek denildiyse diye ama kafamı karıştıran yorumlar görünce doguma kadar kız denildi erkek oldu erkek denildi kız oldu diyenleri görünce duyunca size sormak istedim alışveriş yapacam sizce yanılma olurmu utrosan kagıdı fogfını koymamaya calıştı buraya ama beceremedim şimdiden teşekkür ederiz 🙏🙂