Busraaksel Kızlar 37+5iz karnım her gün çok sert olurdu bugün ilk defa yumuşacık bebeğin hareketlerini hissediyorum çok şükür ama sizce neden olabilir bu yumuşaklık
-sef- Busraaksel bende 36dayım yumuşama bende de var neden acaba aşağı indiğinden kaynaklı olabilir mi
Selda0835 Aşağı indiği için muhtemelen çünkü benim kanalda gün içinde yumuşak oluyo kasılmalar da sertleşitor