36+4 de bir kavunuz 2. Gebeliğim ilki normal doğumdu şükür bu da öyle olur inşallah hayırlısıyla sağlıkla kolaylıkla. Son kontrolümde doktoruma sordum çatı muayenesi yapacak mısınız diye yapmayacağını o işlemin ilk gebeler için yapıldığını ve ilk gebeliğim normal doğumla olduğu için bunu kanıtladığımı söyledi. Var mı benim gibi olan 2. Gebelik de normal olduğu halde doktoru çatı muayenesi yapan ya da benim doktorum gibi yapmayacağını söyleyen